søndag 14. desember 2008

Juleball

Som en del av elevrådet arrangerte jeg ball i går. Jeg vil påstå at det ble en success. Kjøkkenet lagte et kjempegodt koldtbord og vi pyntet, dekorerte, ryddet, bærte og vasket. Jeg tror ikke jeg melder meg frivillig til å arrangere ball neste gang, for å si det sånn. Det var kjedelig å måtte stå på kjøkkenet og vaske opp mens andre fikk se underholdning og danse. til gjengjeld fikk jeg en god følelse da jeg så at alle hadde det bra og koste seg, og da ble det kanskje verdt det allikevel...

Etter vi måtte avslutte festen på skolen var det mange som ble ed ut på Fåvang. Svært få hadde fortsatt på seg de samme kjolene, for å si det sånn... Men det var koselig, så vidt jeg så, ble det ikke noe bråk eller tullball, men alle hadde det bra. Alt i alt en flott kveld.

Så har vi jo baksiden av arrangementet: Rydding og vasking dagen etter.. Vi i elevrådet som arrangerer har ansvaret og da er det også vår jobb å rydde opp etterpå, enn hvor slitne vi er. Jeg har full forståelse for det, men det gjør det ikke noe morsommere.

Skal prøve å få inn noen bilder etterhvert, men var ganske opptatt og fikk egentlig ikke tatt så mange selv. Får snylte litt på andre.
Får vel sette igang snart, så da snakkes vi senere :)

Ingen kommentarer: