mandag 9. februar 2009

Overraskelse!

Jeg var hjemme i helgen og hilste på mamma som var på perm fra Sudan. Det som var gøy var at hun ikke visste jeg skulle komme. Så når jeg plutselig kom slentrende inn på restauranten koblet hun ikke det hele tatt. Jeg tror hun så på meg i et halvt minutt(hvertfall 2sek) før det gikk opp for henne at det var datteren hennes som sto der. Det var hysterisk morsomt. Alltid morsomt og overraske noen :D

I løpet av helgen har jeg fått tid til litt av hvert; bli syk, kjøpe snowboardsko, fått ny mobil(n85), prøvd å skjønne hvordan mobilen funker, jobber fortsatt med det, kjøpt toalettmappe, hatt(som jeg glemte igjen hjemme) tjent penger på lue bestillinger, blitt frisk igjen, og tatt med skøytene mine opp. Alt i alt en bra helg.

Om det er noen andre som har lyst på luer, votter, skjerf, strikka eller hekla, tar jeg fortsatt mot bestillinger. Og jeg er ikke så værst flink om jeg får si det selv ;) Har begynt å strikke en genser, men mista oppskriften, så den ligger litt på vent foreløpig.

Ingen kommentarer: