søndag 18. januar 2009

Hvil i fred

Jeg savner deg allerede. Regner med at det går en stund før savnet forsvinner. Du har vært med med i tykt og tynt i flere år. Vi var alltid enige og glade i hverandre. Klart du hadde noen riper i lakken, og selv om det kunne skape forvirring fra tid til annen, var det også din sjarm. Du var unik. Jeg beklager, jeg mente ikke å miste deg i støpeleira. Det var et uhell, det er viktig for meg at du er fortrolig med det. Min kjære, lydige nokiatelefon. Du ligger der på bordet og stirrer på meg. Vil si noe, men tastaturet ditt har stivnet av den våte leira. Jeg er fortsatt glad i deg, du har fullført din misjon her på jorda. Hvil i fred.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vet jo at du "bare mista den lissom" etter å ha snakket om ny mobil i noen mnd...

Ida sa...

Jeg skjønner helt hva du mener, men det var faktisk en veldig ukyldig glipp :( Nå er det dritt å ikke ha min egen. Skjønner ikke driten av den jeg låner...