torsdag 22. januar 2009

Snø, snø å du vidunderlige snø!

Etter jeg kom hjem fra juleferien var det flere dager da det grønne gresset dukket opp langs husveggene. Men NÅ; det har snødd nesten sammenhengende i flere dager. Vi var i Kvitfjell på tirsdag(snowboard valgfag) og ble utfordret til å kjøre utenfor løypa. Jeg skal være den første til å inrømme at løssnøkjøring ikke er mitt felt av ekspertise. Jeg tryna hele tiden og kom hjem med snø overalt og dritsliten. Men jeg tror ikke jeg har hatt det så gøy på leeenge. Dro opp i Hafjell i dag, ja jeg har faktisk kuttet ut tegning som valgfag for å dra i bakken. Det var litt våtere og snøen var tyngre i dag, men herlig. Jeg og Mathias fikk tips om noen bra off-pist løyper av Helene og det ble mye kjøring og hopping. Er så mye lettere å prøve seg på nye ting når det ikke er 20personer som står i kø for å hoppe på det samme hoppet.

Gleder meg også til pappa skal kjøpe ny mobil til meg :D og til jeg får danseskøytene mine opp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjøpt og i hus. Det er bare å komme å hente den :-)