tirsdag 18. november 2008

Foreldrefest






Og helgen med foreldrefest er da over. Det var kjempekoselig og det tror jeg de aller fleste kan si seg enige i. Underholdningen etter middagen var overraskende bra. Jeg hadde egentlig ventet noen danser slengt sammen i siste liten, noen dårlige sketcher og falske sangstemmer. Jeg kan inrømme at jeg bidro til delen med falsk sangstemme, kan også innrømme at noen av sketchene var dårlige, men HYSTERISK dårlige. I likhet med de fleste rundt meg lo jeg gjennom størsteparten av programmet.

Så hva har vi fått ut av foreldrefesten? Diskutere hvem som likner mest på sine foreldre, gratis transport opp og ned Kvitfjell, gaver i form av nye høyttalere, jeg la merke til(ikke overraskende kanskje) at det var MANGE som fikk julekalender. Og da mener jeg Kinder kalenderen selvfølgelig. Vi er da blitt voksne folk her og nøyer oss bare med det beste; mest sjokolade og flest leker :D

Takk til alle som gjorde dagen fantastisk, nå skal jeg gjøre meg klar til Oslotur i morgen


Gutta i finstasen

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg syns det var en meget hyggelig gjeng og flott underholdning.
Trivdes så godt at sjåførjobben bare ble kjæmpearti!