onsdag 3. juni 2009

Overskyet

Det er faktisk gøy å jobbe på lektern når man kommer litt inn i det. men det er fortsatt ikke en jobb for folk som blir lett stressa, for stress er det nok av. Men nå er det stille. Det blåser ute, er litt halv overskyet noe som vil si at det er fryktelig unødvendig med 40servitører. så jeg er på standby. Som i går. Venter på at været skal bli bra. Ettersom det er meldt drittvær hele helgen har jeg ingen store forhåpninger. Men det er lenge igjen av sommern...

Nei jeg får vel bare gå og poste brevet mitt da. Brevet til Singapore for å høre om det er noen ledige leiligheter til meg. Er så mye man må tenke på. Heldigvis er ikke jeg en som stresser om det. Hakuna Matata. Ting ordner seg. Det er jo ikke KRISE om jeg ikke har leilighet akkurat når jeg kommer ned, man finner alltids noe. Det er bare mer praktisk.

Jeg tenkte med på utstilling i dag. Fotokunstutstilling av noen av elevene på oslo fotokunstskole. Heldigvis kjenner jeg noen av de. Eller kjæresten hvertfall... Noen som vil være med? Jeg lurer litt på hva jeg skal ha på meg. Tenker at man må se litt sær ut. Hjelper liksom ikke bare å være sær, for det klarer jeg... Det blir sikkert gøy uansett.

Det er veldig kjipt om det regner hele helgen. En ting er at jeg ikke får jobbet på lektern, men vi skal male huset her hjemme. Jeg vet ikke helt hvordan det funker med maling i regnvær, men det er sikkert noen som kommer med noen smarte løsninger. Og for de som bekymrer seg; har jeg ingen planer om å stå øverst på stigen og male over de øverste vinduene. jeg er dårlig på meter, men jeg synes huset vårt ser ut som det er ti meter høyt. Sikkert ikke mer enn 6. Men det er jo høy det også.

Ønsk fint vær!

Ingen kommentarer: