fredag 12. juni 2009

Roskilde

Åååå, så lyst jeg har! Jeg har så vanvittig lyst til å dra til Roskilde, kose meg med musikk og møte gode mange venner fra folkehøgskolen. Jeg var helt innstilt på å dra også. har sagt til folk at jeg kommer. Men nå er jeg usikker.

Pappa fikk meg nemlig til å lage en økonomisk oversikt over hvor mye penger jeg kommer til å bruke til neste år... Og det var ikke lite!

Etter en grov oversikt ser det ut til at jeg kommer til å bruke ca 200 000 kroner neste år. Man tjener ikke inn det på sommerjobb for å si det sånn.

Men enda værre: Jeg hørte på radio da vi malte huset forrige helg. P3 tror jeg det var. Og hva var det ikke han fortalte? At på fredagen(dagen før) var det to heldige drittsekker som hadde vunnet to billetter hver til roskildefestivalen. Bare tenk! Jeg kunne faktisk hatt en sjanse til å vinne billetter! Dritt.

Får gruble litt mer på det, men om jeg ikke finner en sponsor ser det ut som jeg må droppe roskilde i år...

Ingen kommentarer: