fredag 12. juni 2009

To blogger

Jeg er ikke riktig sikker på hvorfor jeg begynte å lage meg en ny blogg. Men jeg skjønte det fort da jeg hadde laget den. Samtidig som det er terapi for meg å skrive er en blogg ment for å bli sett. Det er meningen du skal få kommentarer og tilbakemeldinger på den, sette en tanke inn i hodet på folk. Få dem til å skjønne hva jeg tenker. Ellers kunne jeg jo like godt skrevet en dagbok.

bloggen er langt fra ferdig. Det er ikke mange innlegg på den og derfor ser den også veldig tom ut. Men da jeg fikk en kommentar på et av innleggene mine bare en halvtime etter jeg hadde skrevet det, var det noe som hoppet inne i meg. Jeg er klar over at det er flere enn to personer som leser denne bloggen. Jeg vet at det er flere av venner og familie som popper innom for å lese. Det setter jeg stor pris på. Men det å få en tilbakemelding på det du gjør betyr mye. Da får jeg lyst til å skrive mer og oftere. Selvom mange sier de leser denne bloggen, er det få som gidder å legge inn en kommentar. Og det er helt greit! Men jeg trengte noe mer.

For de som gidder å poppe innom er den nye bloggen min: www.idame.vgb.no
Men for all del, det er hyggelig at dere i det hele tatt gidder å lese dette. Ha en videre flott dag. Nå har det sluttet å regne.

Ingen kommentarer: