søndag 8. mars 2009

Misunner dere ikke

Super G i Kvitfjell ble i dag avlyst og vi fikk gå tidligere enn ventet. Skal selvfølgelig ikke utelukke at det var mye bæring og nedrigging før vi fikk dra, så jobbe har vi da gjort(noen av oss hvertfall). Men Idrett misunner jeg ikke. De do fra skolen kvart over 5 i dag morges(natt) for å skli. Fra halv 6 tiden skle de nedover bakken i snøføyka for å klare å gi en glatt og isete løype til proff kjørerne. De jobba på og ble nesten snødd ned. Vi kom opp litt før 9 og fikk så vidt satt i gang med noe før vi ble informert om at dagens renn ble avlyst.

I morgen er siste dagen for noen av oss. Må jobbe 9 dager til sammen for å få sesongkort. Blir nok mye bæring og rydding, men skal da komme oss gjennom den dagen også. Nå er begynner jeg å bli trøtt. Har sett på den japanske tegnefilmen "Chihiro og heksene" med en gjeng i oppigard. Det vil vel si at jeg overtalte dem til å se filmen, men til tross for Alexs klaging over at japanske tegnefilmkarakterer ikke har nok ansiktsutrykk og at alle likner alle, tror jeg de fleste synes filmen var bra. Det er jo faktisk en klassiker...

Mamma; nei jeg kan ikke være med til bodø om to uker for da drar jeg til Barcelona
Beste; ja jeg skal fint klare å strikke en lue til deg, hvilke farger vil du ha?
Pappa; ja jeg møtte kollegaene dine i Kvitfjell. De trodde jeg hadde stjålet lua deres ettersom det bare finnes noen få av de.
Ida; du har stresset mye med oprteføljen nå. Hvordan går det egentlig med genseren? Det var da bare ca 10cm igjen å strikke?
Til alle som leser; Snakkes snart :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikke alltid bra med Blogg.... det skulle liksom være litt overraskelse i at vi kom til Bodø for å feire Gullbryllup til ho Eldbjørg og han Birger, men dem også på nett og får med seg alle tankene som Ida må sette på trykkkkk... neida bare koslig :-)
Pappa Roy