torsdag 19. mars 2009

Skryt

Jeg må skryte. Klarer ikke å dy meg. Var i bakken i dag, nydelig vær, solskinn og stille bare litt isete. isen resulterte i at jeg ikke turte å prøve ut noen nye triks på hopp, men heller fokuserte på rails(oversettelse for bestemor: jeg øvde på å stå på brett over lange jernrør som er bøyd i forskjellige retninger) Den skumleste, kanskje ikke vanskligste, men skumleste er c-railen. For de som ikke tok det er den bøyd som bokstaven C. For å kjøre den burde man boardslide(vri brettet 90grader), noe som jeg alltid har synes er skummelt. Men etter ca 4 forsøk og en øm rumpe gikk det endelig!!! Det er nok heller ikke overraskende at dette var denne gangen jeg hadde størst fart, ergo alt jeg manglet var fart, men sånn er det jo. Skumlere jo fortere det går. Og problemet gikk vel kanskje opp for meg da jeg, for tredje gangen sto på enden av kick-railen helt stille og måtte hoppe av fordi jeg ikke hadde nok fart til å komme over. Litt mot er alt som skal til. Selvfølgelig var det bare fallet som ble filmet, men fint var det :D

Ingen kommentarer: