søndag 19. oktober 2008

Uke 42

Brannalarmen gikk i oppigard natt til mandag. Grunn: 4av gutta hadde teipa igjen rommet på 10 av rommene i nedre Oppigard. A brannalarmen gikk, var det flere som sleit med å komme seg ut da dekk, koster, vann og diverse rant inn på rommet da de åpnet døra..
Tonje og jeg trente dans i to timer. Tonje skulle lære meg en ny dans, og det kan jo ta litt tid… Etter det løp jeg litt intervaller i oppoverbakkene her(merker at formen ikke er som de gode gamle langrennsdager). Vi avslutter med styrke og var ganske fornøyd med oss selv etter 3 ½ times trening.

Onsdag var det turneringer igjen, denne gangen innebandy. Mye slossing på banen, men vi kom da alle fra det i god behold. Bogruppa mi tapte dessverre bronsefinalen, men vi fikke da raska med oss 3poeng videre. Etter innebandyen (som ikke ble veldig hard for min del, ettersom at vi stilte med 8personer, og 4 skulle være på banen samtidig) gikk jeg ned på styrkerommet. Tenkte å ta litt let styrke, men ble revet med på stabilitetstreningen til idrettsgutta og var rimelig død i nakke, skuldre mage OG lår(!) dagen etter.

Torsdagen … gikk mest ut på å dra seg i håret over farge/rom opgaven vi må bli ferdig med i timen. Men etter å ha danset jenka og diverse andre folkedanser sammen med hele skolen

Lillehammer og maihaugen ble besøkt på lørdag. Helt greit. Var litt kaldt og gå og høre på guiden, men jeg husker da sikkert noe for det. Var kult museum inne. Gjennomgang av jordens oppstandelse og hvordan vi(trolig) kom til verden. Fra bronsealder, nazitid til beatels.
De to timene vi hadde til rådighet før bussene kom, var vi fullt opptatt. Festkomiteen(selvoppnevnt) hadde planlagt alkoholfritt 80-talls party på skolen. Jeg tør innrømme at det ble en kjempesuksess. Utrolig gøy med kostymer og gode gamle låter.


Det var masse leker som fikk alle til å le. Egenversjon av Beat for beat, fange eple(aka løk) uten hender, limbo og en versjon av spinn the bottle som fikk Tonje til å gå i bakken. Snurre så fort du kan, rundt 20 ganger for så å hoppe og løpe er det ikke alle som tåler like bra...

Ingen kommentarer: