tirsdag 21. oktober 2008

Uke 43

I timen skulle vi lære å se… Vi lagde først forskjellige ”rom”(kuber, hus, baller og div) i papirfigurer, så skulle vi tegne. Ikke figurene, men rommet MELLOM figurene. Vi skulle altså tegne mellomrom aka. Luft/ingenting. For dere andre som prøver; det er ikke lett. Men jeg følte jeg meg flink utover dagen, fordi jeg dro ut i regnet, alene på intervalltrening. Merker det var en stund siden og tror jeg har godt av å gjøre det flere ganger.

Onsdag har vi forberedt oss til lenge. I form av klesvask og mat. Vi drar 08:00 fra skolen med buss til Trondheim(5timer). Ettersom flesteparten av oss ikke gidder å stå opp 07:15 for å spise frokost, ble det matpakke fra kvelds som ligger og venter på oss i kjøleskapet.

Skal treffe igjen gode gamle venner, og overnatte til søndag istedenfor å dra hjem med resten fredag ettermiddag Gleder meg :D

Ingen kommentarer: