søndag 19. april 2009

Hafjell

Akkurat kommet hjem fra hyttetur i helgen. Hele skolen leide en av de nydelige hyttene oppe i Hafjell bakken. Vi var såpass mange at vi leide en hel firemannsbolig, genialt, ingen naboer som kan klage når(og jeg sier NÅR ikke hvis..) fyllebråket blir for mye for dem.

Idrett fylte opp de to leilighetene nede og kunst og reiseliv fordelte seg på de to øvre. Det vil si etter vi kom inn. Jeg må si jeg ikke er vant til dør med kode, men regnet ikke med at det kom til å bli et problem hadde jeg ikke regnet med. Som første person som skulle låse seg inn i vår leilighet følte jeg meg som en idiot da jeg fikk døra til å lyse rødt og ikke grønt som den gjorde da vi kom. Jeg følte meg enda dummere da Eline etterhvert fant ut at eneste grunnen til at den ikke åpnet seg var fordi vi ventet for lenge med å ta i dørhåndtaket... Jaja, sånt skjer.

Vi kom gående opp rundt kl 5. Da hadde allerede flere av idrett rukket å gjøre seg relativt brisne. Når du starter kl tre er det ikke rart at folk slokner tidlig.

Senere på fredagen kom Andreas oppover. Han gikk på skolen vår en tid, men måtte slutte, var mange som fikk god kontakt meg karen. Derfor følte jeg meg litt dum da bilen hans rullet inn på plassen og 10-15stk løp bort for å gi han en velkomstklem mens jeg og noen andre ble sittende igjen å se på. Men det ville bare blitt utrolig dust og løpe bort til en kar jeg ikke er sikker på at husker meg fra de to setningene vi vekslet. Men, jeg er på den andre siden glad for at jeg fikk sjansen til å prate mer med han lørdag kveld. Selv om mye av samtalen ble skreket gjennom høy musikk, fikk jeg med meg at han er en utrolig interessant person. Vi har en veldig ulik bakgrunn, men det var det som gjorde det så gøy å diskutere med han. Alltid gøy å oppleve nye karakterer. Om du leser dette en gang Andreas(frivillig eller ikke): så skal du vite at jeg tar gjerne opp en samtale nårsomhelst :P

Som standard, var det mange som rota i løpet av helgen, både påvirket og ikke. Jeg føler meg derimot ikke kvalifisert til å nevne noen navn, men jeg opplevde at alle hadde en morsom helg, med eller uten napp.

Ingen kommentarer: