mandag 11. mai 2009

Synger på siste verset

Dagen i dag har bestått mye av rydding og diskutering. I klassen har vi hatt gjennomgang på de siste prosjektene og snakket om året og fylt ut evalueringsskjemaer. I teatersport har vi lekt og diskutert året. Det er merkbart at skoleåret på Ringebu synger på siste verset. Det er trist og rydde, så jeg utsetter det, skla vaske på torsdag så kan vel ikke utsette det for lenge.

I dag øvde jeg med litt på slaklina. Klarte for første gang å gå over hele, er nok ikke mer enn 3/4meter, men jeg er stolt allikevel. Har tross alt ikke øvd mye på det. Tror jeg ønsker meg en hjemme. Har tenkt litt på det og det passer perfekt med en line mellom de to epletrærne vi har i hagen.

Hoppa litt trampoline også, men det var ikke like imponerende. Klarte ikke å lande oppreist på beina da jeg prøvde på backflip, bare i en knelende posisjon. Men men, øving gjør mester sier de. Skjønner heller ikke hvorfor jeg har fått helt angst for å prøve forlengs. Klarte det helt fint da jeg gikk på trampett, men på trampoline er det mye skumlere syns jeg.

Ellers er jeg en av de irriterende personene som går rundt her og vil ha folk til å skrive noen ord i minneboka mi. Nå skal det nevnes at ingen har så kul minnebok som meg(så klart..) fordi min inneholder bilder fra turer vi har vært på osv. Men jeg liker ikke gå rundt og mase på folk. Problemet er bare at jeg vet det blir skikkelig kult etterpå, hvis jeg får mange til å skrive. Ja, ja, får prøve.

Men nå tror jeg jeg stikker og utsetter noe. Uff, så stress, masse å tenke på altså.

Ingen kommentarer: