torsdag 7. mai 2009

Æsj gris

En liten liste nå som våren har satt sin entre:
1. Valgfag snowboard spiller slåball
2. Bonden har begynt å spre gjødsel på jordet sitt
3. Det stinker fordi bonder jødsler med grisebæsj
4. Grisebæsj lukter ca 10 ganger værre enn kumøkk
5. Lufting forårsaker at det lukter dritt i gymsalen, i klasserommet og på rommet
6. Å jogge ute er en kulinarisk utfordring for luktesansen
7. Jeg nyser, øynene klør, og nesa renner, men legen påstår jeg ikke er allergisk mot noe...
8. Kilroy har overtatt søknaden min til Singapore selvom jeg har kommet inn.
9. Kilroy er treige, så forhåpentligvis får jeg betalt skolen i tide.
10. Jeg fikk sms av bestemor i dag
11. Madeleine ble imponert fordi bestemor klarte å sende en sms.
12. Jeg har endelig klart å glasere ferdig alle tingene jeg har laget i keramikken
13. Ovnen i keramikken har streika
14. Jeg er på godlista til Eirik
15. hvis noen trenger tips, så går veien til godlista til en mann gjennom magen.
16. Jeg er lei av å høre Alexander Ryhbak på radioen.
17. Jeg gleder meg til melodi grand prix
18. Jeg hater at olabukser jeg kjøper i perfekt størrelse ikke er perfekte lenger etter en vask.
19. Jeg tror Anda mi gruer seg fælt til å måtte skilles fra bamsen til Tonje. Det blir nok tøft for dem.
20. Det hadde vært så mye lettere å kommunisere hvis vi alle var jenter.
21. Verden hadde gått under på ti dager hvis vi bare hadde vært jenter
22. Jeg elsker at vi alle er forskjellige, men noen ganger kunne folk tenkt litt mer som meg.

Ha en fantastisk vår

Ingen kommentarer: